برگزاری جلسه هم اندیشی بررسی طرح شتابدهی کسب و کار مبتنی بر فضای مجازی و بستر دیجیتال

نشست مشترکی فی مابین مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان و روهام قلیچی مدیر گروه دانش بنیان کاشف و کارگزار توانمندسازی شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، کاظم پور نصیری با اشاره به طرح های توانمندسازی متقاضیان اشتغال، مهارت آموزان دانشجو و دانش آموخته دانشگاهی گفت: اولویت اجرای طرح های کهاد و نخلستان با تمرکز بر توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی می باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان اظهارداشت: با توجه به اهمیت شتابدهی کسب و کارهای مبتنی بر حوزه دیجیتال، مهارت آموختگان در حوزه مهارت های فنی، در صورت مجهز شدن به مهارت های نرم و حضور موثر در فضای مجازی، فرصت های بیشتری برای راه اندازی کسب و کار و درآمدزایی خواهند داشت.

قلیچی مدیر گروه دانش بنیان کاشف و کارگزار توانمندسازی شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ساز و کار طرح شتابدهی کسب و کار مبتنی بر فضای مجازی در قالب اطلاع رسانی و شناسایی مهارت آموختگان علاقمند به کسب و کارهای حوزه دیجیتال، آموزش اولیه و دوره تخصصی برای ورود به کسب و کارهای دیجیتال را تشریح کرد.

  • تاریخ درج : ۱۴۰۱ پنج شنبه ۱۶ تير ساعت ۰۹:۴۳
  • تعداد بازدید: 259